arrow_back Volver a la revista Theory and research in social education
Contained risk-taking : Preparing preservice teachers to teach controversial issues in three countries
Total de citas: 8
Citas recibidas |
---|
La enseñanza de temas controvertidos y problemas sociales : ... Aula abierta (2024) Vol. 53 Núm. 2 Pág. 181-190 |
From “contained risk taking” to “required risk taking”: Hard... Theory and research in social education (2022) Vol. 50 Núm. 2 Pág. 327-329 |
Progresiones del conocimiento docente del profesorado univer... Formación Universitaria (2024) Vol. 17 Núm. 1 Pág. 93-106 |
Teachers stepping up their game in the face of extreme state... Theory and research in social education (2023) Vol. 51 Núm. 2 Pág. 201-232 |
Why teachers address unplanned controversial issues in the c... Theory and research in social education (2023) Vol. 51 Núm. 2 Pág. 233-263 |
Teaching for citizenship : Instructional practices and open ... Theory and research in social education (2021) Vol. 49 Núm. 4 Pág. 570-601 |
Navigating identity as a controversial issue : One teacher’s... Theory and research in social education (2020) Vol. 48 Núm. 2 Pág. 211-243 |
Educación ciudadana afectiva. Principios de enseñanza para l... Nuevas Dimensiones (2023) Núm. 10 Pág. 26-55 |