arrow_back Volver a la revista Theory and research in social education

Seeing and feeling difficult history : A case study of how Canadian students make sense of photographs of Indian Residential Schools

Total de citas: 10

Citas recibidas
Análisis de las acciones ciudadanas del alumnado al estudiar... REIDICS (2024) Núm. 14 Pág. 48-66
Feeling fear as power and oppression : An examination of Bla... Theory and research in social education (2022) Vol. 50 Núm. 3 Pág. 431-463
“But it wasn’t like that” : The impact of visits to communit... Theory and research in social education (2021) Vol. 49 Núm. 4 Pág. 510-539
Becoming “Hijas de la Lucha" : Political subjectification, a... Theory and research in social education (2021) Vol. 49 Núm. 1 Pág. 27-53
Consideraciones del alumnado sobre las acciones de resistenc... Revista Perspectivas (2024) Núm. 28 Pág. 7
¿Cómo abordar las historias difíciles para fortalecer la dem... Nuevas Dimensiones (2023) Núm. 10 Pág. 56-83
Social studies education research for sustainable democratic... Theory and research in social education (2023) Vol. 51 Núm. 1 Pág. 1-46
“¿Cómo se habrán sentido los niños?” Una aproximación a las ... SOPHIA AUSTRAL (2023) Vol. 29 Núm. 0 Pág. 12
“What is slavery?” : Third-grade students’ sensemaking about... Theory and research in social education (2022) Vol. 50 Núm. 1 Pág. 29-73
Wrestling with difficult histories in the classroom and beyo... Theory and research in social education (2020) Vol. 48 Núm. 4 Pág. 611-614