arrow_back Volver a la revista Theory and research in social education

The influence of teacher-student and student-student relationships on societal involvement in Dutch primary and secondary schools

Total de citas: 9

Citas recibidas
Students’ citizenship competencies : The role of ethnic scho... Theory and research in social education (2022) Vol. 50 Núm. 1 Pág. 125-155
Teachers’ organizational participation : Profiles in 12 coun... Theory and research in social education (2020) Vol. 48 Núm. 4 Pág. 552-582
The effects of implementation quality of a school-based soci... EJIHPE (2020) Vol. 10 Núm. 2 Pág. 595-614
Dimensiones socioeducativas específicas del alumnado univers... Revista de educación (2024) Núm. 404 Pág. 227-250
Social studies education research for sustainable democratic... Theory and research in social education (2023) Vol. 51 Núm. 1 Pág. 1-46
Social citizenship competences at the end of primary school ... Theory and research in social education (2022) Vol. 50 Núm. 2 Pág. 297-326
Diseño y validación de la Escala de Convivencia Escolar en e... Electronic journal of research in educational psychology (2023) Vol. 21 Núm. 60 Pág. 443-474
La Educación para la Ciudadanía Global Crítica a través de u... RISE (2022) Vol. 11 Núm. 2 Pág. 185-211
Main recent study topics on teacher-student interaction Interdisciplinaria (2023) Vol. 40 Núm. 2 Pág. 23-40