Versión BETA.
El contenido de este portal está en proceso de consolidación y podrían producirse ajustes
IDR
Indicadores Dialnet
arrow_back
Volver a la revista
Theory and research in social education
History is critical : Addressing the false dichotomy between...
Total de citas: 8
Artículo citado
Back to the Melting Pot? A Response to Leming
(1992)
Vol. 20
Núm. 4
Pág. 493-499
“You excluded us for so long and now you want us to be patriotic?” : African American Women Teachers Navigating the Quandary of Citizenship
(2017)
Vol. 45
Núm. 3
Pág. 318-348
Interpretive frames for responding to racially stressful moments in history discussions
(2020)
Vol. 48
Núm. 3
Pág. 321-345
Toward Historical Perspective Taking : Students’ Reasoning When Contextualizing the Actions of People in the Past
(2017)
Vol. 45
Núm. 1
Pág. 110-144
Aspiring nepantleras : Conceptualizing social studies education from the rupture/la herida abierta
(2022)
Vol. 50
Núm. 1
Pág. 74-100
Critical Studies and Social Education : 40 Years of TRSE
(2013)
Vol. 41
Núm. 4
Pág. 438-456
What Is To Be Done In The Aftermath of Proposition 187?
(1999)
Vol. 27
Núm. 3
Pág. 292-295
Improving Elementary School Students’ Understanding of Historical Time : Effects of Teaching With “Timewise"
(2018)
Vol. 46
Núm. 1
Pág. 35-67