Versión BETA.
El contenido de este portal está en proceso de consolidación y podrían producirse ajustes
IDR
Indicadores Dialnet
arrow_back
Volver a la revista
Theory and research in social education
Truth or beauty? Social studies teachers’ beliefs about the ...
Total de citas: 10
Artículo citado
Elicitation techniques : Getting people to talk about ideas they don’t usually talk about
(2015)
Vol. 43
Núm. 2
Pág. 179-205
Cultural Parallax and Content Analysis : Images of Black Women in High School History Textbooks
(2015)
Vol. 43
Núm. 4
Pág. 441-468
Data Literacy for Social Studies : Examining the Role of Data Visualizations in K–12 Textbooks
(2018)
Vol. 46
Núm. 2
Pág. 194-231
Can Students Evaluate Online Sources? Learning From Assessments of Civic Online Reasoning
(2018)
Vol. 46
Núm. 2
Pág. 165-193
Visualizing the teaching of data visualizations in social studies : A study of teachers’ data literacy practices, beliefs, and knowledge
(2021)
Vol. 49
Núm. 2
Pág. 262-306
The interplay of graph and text in the acquisition of historical constructs
(2009)
Vol. 37
Núm. 3
Pág. 300-324
Thinking Deeply, Thinking Emotionally : How High School Students Make Sense of Evidence
(2018)
Vol. 46
Núm. 2
Pág. 232-276
Developing Citizens for Democracy?: Assessing Opportunities to Learn in Chicago's Social Studies Classrooms
(2000)
Vol. 28
Núm. 3
Pág. 311-338
Reading Visual Texts
(2002)
Vol. 30
Núm. 3
Pág. 401-428
Reading Authorship into Texts
(2000)
Vol. 28
Núm. 2
Pág. 193-219