arrow_back Volver a la revista International journal of psychology and psychological therapy

A Comparative Study of Journals Quality based on Web of Scie...

Total de citas: 42

Artículo citado
Relational Frame Theory : Some implications for understanding and treating human psychopathology (2004) Vol. 4 Núm. 2 Pág. 355-376
Testing the Fake-ability of the Implicit Relational Assessment Procedure (IRAP) : the First Study (2007) Vol. 7 Núm. 2 Pág. 253-268
Addressind the limitations of protocol analysis in the study of complex human behavior (2002) Vol. 2 Núm. 2 Pág. 115-130
Análisis de la Productividad Científica de la Psiquiatría Española a Través de las Tesis Doctorales en la Base de Datos TESEO : (1993-2002) (2006) Vol. 6 Núm. 1 Pág. 111-120
Exploration of the Activity-Specific Model of Temperament in Four Languages (2010) Vol. 10 Núm. 1 Pág. 77-94
"Negative symptoms", schizophrenia, and the self (2003) Vol. 3 Núm. 2 Pág. 153-180
Spanish Adaptation of the Acceptance and Action Questionnaire (AAQ) (2004) Vol. 4 Núm. 3 Pág. 505-516
Creencias relacionadas con la hipertensión y adherencia a los diferentes componentes del tratamiento (2007) Vol. 7 Núm. 3 Pág. 393-403
Consideraciones sobre el desarrollo de la personalidad desde un m arco funcional-contextual (2002) Vol. 2 Núm. 2 Pág. 173-197
Gestural Imitation by a Gorilla : Evidence and Nature of the Capacity (2006) Vol. 6 Núm. 2 Pág. 215-232
Relationships with peers and use of the school environment of mainstream secondary school pupils with Asperger Syndrome (high-functioning autism) : a case-control study (2008) Vol. 8 Núm. 1 Pág. 25-38
Pacientes, síntomas, trastornos, organicidad y psicopatología (2010) Vol. 10 Núm. 2 Pág. 293-314
A comparative analysis of empathy in childhood and adolescence : gender differences and associated socio-emotional variables (2009) Vol. 9 Núm. 2 Pág. 217-235
Analysing bullying in Spanish Schools (2009) Vol. 9 Núm. 3 Pág. 383-394
A proposal for synthesizing verbal contexts in Experiential Avoidance Disorder and acceptance and Commitment Therapy (2004) Vol. 4 Núm. 2 Pág. 377-396
Cyberbullying (2008) Vol. 8 Núm. 2 Pág. 183-192
Criterios y estándares para la obtención de la mención de calidad en programas de doctorado : evolución a través de las convocatorias (2008) Vol. 8 Núm. 1 Pág. 127-136
Reward Loss as Psychological Pain (2006) Vol. 6 Núm. 2 Pág. 189-214
Self-certainty : parallels to Attitude Certainty (2007) Vol. 7 Núm. 2 Pág. 159-188
Implementation of the personal and social Responsability model to impove self-efficacy during Physical education classes for primary school children (2010) Vol. 10 Núm. 3 Pág. 387-402
Pre-requisitos ontogenéticos para la emergencia de relaciones simétricas (2001) Vol. 1 Núm. 1 Pág. 115-135
Establishing Relational Responding in Accordance with More-than and Less-than as Generalized Operant Behavior in Young Children (2004) Vol. 4 Núm. 3 Pág. 531-558
Revision of retrieval theory of forgetting : what does make information context-specific? (2006) Vol. 6 Núm. 2 Pág. 147-166
Elaboración y validación de un cuestionario para medir la exposición a la violencia en infancia y adolescencia (2010) Vol. 10 Núm. 2 Pág. 279-292
A Cross-cultural Evaluation of Temperament : Japan, USA, Poland and Russia (2010) Vol. 10 Núm. 1 Pág. 55-75
Assessment of an intervention on social behaviour, intragroup relations, self-concept and prejudice cognitions during adolescence (2002) Vol. 2 Núm. 1 Pág. 1-22
A Review of Acceptance and Commitment Therapy (ACT) Empirical Evidence : correlational, Experimental Psychopathology, Component and Outcome Studies (2010) Vol. 10 Núm. 1 Pág. 125-162
ACT y la Importancia de los Valores Personales en el Contexto de la Terapia Psicológica (2006) Vol. 6 Núm. 1 Pág. 1-20
Determinantes específicos de la satisfacción laboral, el "burnout" y sus consecuencias para la salud : un estudio exploratorio con funcionarios de prisiones (2005) Vol. 5 Núm. 1 Pág. 73-83
Cognitive Rehabilitation Programs in Schizophrenia : Current Status and Perspectives (2010) Vol. 10 Núm. 2 Pág. 191-204
Teaching generative reading via recombination of minimal textual units : a legacy of "Verbal Behavior" to children in Brazil (2009) Vol. 9 Núm. 1 Pág. 19-44
Exploring Stress, Burnout, and Job Dissatisfaction in Secondary School Teachers (2010) Vol. 10 Núm. 1 Pág. 107-123
El modelo de creencias de salud : revisión teórica, consideración crítica y propuesta alternativa : hacia un análisis funcional de las creencias en salud (2003) Vol. 3 Núm. 1 Pág. 91-109
Intergenerational differences in Materialism and Postmaterialism Values in a Spanish sample (2010) Vol. 10 Núm. 3 Pág. 499-512
Schizophrenia : a conceptual history (2003) Vol. 3 Núm. 2 Pág. 111-140
Celeration of Executive Functioning while Solving the Tower of Hanoi : two Single Case Studies Using Protocol Analysis (2010) Vol. 10 Núm. 1 Pág. 19-40
Early verbal developmental history and equivalence relations (2001) Vol. 1 Núm. 1 Pág. 137-149
Prevalencia de los trastornos de la conducta alimentaria : consideraciones metodológicas (2005) Vol. 5 Núm. 2 Pág. 131-144
Motivation and social cognition : enemies or a love story? (2001) Vol. 1 Núm. 1 Pág. 33-45
Evaluación de la calidad de vida en pacientes con diagnóstico de artritis reumatoide (2005) Vol. 5 Núm. 1 Pág. 47-61
Estrategias de afrontamiento del estrés y estilos de conducta interpersonal (2010) Vol. 10 Núm. 2 Pág. 245-257
Psychology of Mediaton and Health : Present Status and Future Directions (2010) Vol. 10 Núm. 3 Pág. 439-451