Relational Frame Theory : Some implications for understanding and treating human psychopathology
(2004)
Vol. 4
Núm. 2
Pág. 355-376
|
Testing the Fake-ability of the Implicit Relational Assessment Procedure (IRAP) : the First Study
(2007)
Vol. 7
Núm. 2
Pág. 253-268
|
Addressind the limitations of protocol analysis in the study of complex human behavior
(2002)
Vol. 2
Núm. 2
Pág. 115-130
|
Análisis de la Productividad Científica de la Psiquiatría Española a Través de las Tesis Doctorales en la Base de Datos TESEO : (1993-2002)
(2006)
Vol. 6
Núm. 1
Pág. 111-120
|
Exploration of the Activity-Specific Model of Temperament in Four Languages
(2010)
Vol. 10
Núm. 1
Pág. 77-94
|
"Negative symptoms", schizophrenia, and the self
(2003)
Vol. 3
Núm. 2
Pág. 153-180
|
Spanish Adaptation of the Acceptance and Action Questionnaire (AAQ)
(2004)
Vol. 4
Núm. 3
Pág. 505-516
|
Creencias relacionadas con la hipertensión y adherencia a los diferentes componentes del tratamiento
(2007)
Vol. 7
Núm. 3
Pág. 393-403
|
Consideraciones sobre el desarrollo de la personalidad desde un m arco funcional-contextual
(2002)
Vol. 2
Núm. 2
Pág. 173-197
|
Gestural Imitation by a Gorilla : Evidence and Nature of the Capacity
(2006)
Vol. 6
Núm. 2
Pág. 215-232
|
Relationships with peers and use of the school environment of mainstream secondary school pupils with Asperger Syndrome (high-functioning autism) : a case-control study
(2008)
Vol. 8
Núm. 1
Pág. 25-38
|
Pacientes, síntomas, trastornos, organicidad y psicopatología
(2010)
Vol. 10
Núm. 2
Pág. 293-314
|
A comparative analysis of empathy in childhood and adolescence : gender differences and associated socio-emotional variables
(2009)
Vol. 9
Núm. 2
Pág. 217-235
|
Analysing bullying in Spanish Schools
(2009)
Vol. 9
Núm. 3
Pág. 383-394
|
A proposal for synthesizing verbal contexts in Experiential Avoidance Disorder and acceptance and Commitment Therapy
(2004)
Vol. 4
Núm. 2
Pág. 377-396
|
Cyberbullying
(2008)
Vol. 8
Núm. 2
Pág. 183-192
|
Criterios y estándares para la obtención de la mención de calidad en programas de doctorado : evolución a través de las convocatorias
(2008)
Vol. 8
Núm. 1
Pág. 127-136
|
Reward Loss as Psychological Pain
(2006)
Vol. 6
Núm. 2
Pág. 189-214
|
Self-certainty : parallels to Attitude Certainty
(2007)
Vol. 7
Núm. 2
Pág. 159-188
|
Implementation of the personal and social Responsability model to impove self-efficacy during Physical education classes for primary school children
(2010)
Vol. 10
Núm. 3
Pág. 387-402
|
Pre-requisitos ontogenéticos para la emergencia de relaciones simétricas
(2001)
Vol. 1
Núm. 1
Pág. 115-135
|
Establishing Relational Responding in Accordance with More-than and Less-than as Generalized Operant Behavior in Young Children
(2004)
Vol. 4
Núm. 3
Pág. 531-558
|
Revision of retrieval theory of forgetting : what does make information context-specific?
(2006)
Vol. 6
Núm. 2
Pág. 147-166
|
Elaboración y validación de un cuestionario para medir la exposición a la violencia en infancia y adolescencia
(2010)
Vol. 10
Núm. 2
Pág. 279-292
|
A Cross-cultural Evaluation of Temperament : Japan, USA, Poland and Russia
(2010)
Vol. 10
Núm. 1
Pág. 55-75
|
Assessment of an intervention on social behaviour, intragroup relations, self-concept and prejudice cognitions during adolescence
(2002)
Vol. 2
Núm. 1
Pág. 1-22
|
A Review of Acceptance and Commitment Therapy (ACT) Empirical Evidence : correlational, Experimental Psychopathology, Component and Outcome Studies
(2010)
Vol. 10
Núm. 1
Pág. 125-162
|
ACT y la Importancia de los Valores Personales en el Contexto de la Terapia Psicológica
(2006)
Vol. 6
Núm. 1
Pág. 1-20
|
Determinantes específicos de la satisfacción laboral, el "burnout" y sus consecuencias para la salud : un estudio exploratorio con funcionarios de prisiones
(2005)
Vol. 5
Núm. 1
Pág. 73-83
|
Cognitive Rehabilitation Programs in Schizophrenia : Current Status and Perspectives
(2010)
Vol. 10
Núm. 2
Pág. 191-204
|
Teaching generative reading via recombination of minimal textual units : a legacy of "Verbal Behavior" to children in Brazil
(2009)
Vol. 9
Núm. 1
Pág. 19-44
|
Exploring Stress, Burnout, and Job Dissatisfaction in Secondary School Teachers
(2010)
Vol. 10
Núm. 1
Pág. 107-123
|
El modelo de creencias de salud : revisión teórica, consideración crítica y propuesta alternativa : hacia un análisis funcional de las creencias en salud
(2003)
Vol. 3
Núm. 1
Pág. 91-109
|
Intergenerational differences in Materialism and Postmaterialism Values in a Spanish sample
(2010)
Vol. 10
Núm. 3
Pág. 499-512
|
Schizophrenia : a conceptual history
(2003)
Vol. 3
Núm. 2
Pág. 111-140
|
Celeration of Executive Functioning while Solving the Tower of Hanoi : two Single Case Studies Using Protocol Analysis
(2010)
Vol. 10
Núm. 1
Pág. 19-40
|
Early verbal developmental history and equivalence relations
(2001)
Vol. 1
Núm. 1
Pág. 137-149
|
Prevalencia de los trastornos de la conducta alimentaria : consideraciones metodológicas
(2005)
Vol. 5
Núm. 2
Pág. 131-144
|
Motivation and social cognition : enemies or a love story?
(2001)
Vol. 1
Núm. 1
Pág. 33-45
|
Evaluación de la calidad de vida en pacientes con diagnóstico de artritis reumatoide
(2005)
Vol. 5
Núm. 1
Pág. 47-61
|
Estrategias de afrontamiento del estrés y estilos de conducta interpersonal
(2010)
Vol. 10
Núm. 2
Pág. 245-257
|
Psychology of Mediaton and Health : Present Status and Future Directions
(2010)
Vol. 10
Núm. 3
Pág. 439-451
|