arrow_back Volver a la revista Comunicación y sociedad = Communication & Society
Gestión de la campaña de las elecciones generales de 2016 en...
Total de citas: 6
Artículo citado |
---|
Writing graffiti on the Facebook wall : Understanding the online discourse of citizens to politicians during the 2016 Spanish election (2018) Vol. 31 Núm. 3 Pág. 27-41 |
‘Nuevos’ y ‘viejos’ liderazgos : la campaña de las elecciones generales españolas de 2015 en Twitter. (2016) Vol. 29 Núm. 3 Pág. 149-167 |
¿Dialogan los líderes políticos españoles en Twitter con los medios de comunicación y periodistas? (2018) Vol. 31 Núm. 3 Pág. 299-315 |
Campaigning on Twitter : Towards the "Personal Style" Campaign to Activate the Political Engagement During the 2011 Spanish General Elections (2014) Vol. 27 Núm. 1 Pág. 83-106 |
The importance of the ”strategic game” to frame the political discourse in Twitter during 2015 Spanish Regional Elections (2017) Vol. 30 Núm. 3 Pág. 229-253 |
Political agenda on Twitter during the 2016 Spanish elections : issues, strategies, and users responses (2018) Vol. 31 Núm. 3 Pág. 7-23 |