arrow_back Volver a la revista European journal of psychology of education
Is it possible to improve mathematical achievement by means of self-regulation strategies? Evaluation of an intervention in regular math classes
Total de citas: 10
Citas recibidas |
---|
Diferencias en el uso de estrategias en el aprendizaje de la... Cuadernos de Investigación Educativa (2017) Vol. 8 Núm. 1 Pág. 47-59 |
Teaching to Self-Regulate in Mathematics : A Quasi-Experimen... REDIE (2021) Núm. 23 Pág. 5 |
El empleo de estrategias en el aprendizaje de las matemática... Revista de investigación educativa, RIE (2016) Vol. 34 Núm. 2 Pág. 487-502 |
Diseño y validación de una escala de actitudes hacia las mat... Revista Evaluar (2020) Vol. 20 Núm. 2 Pág. 51-68 |
A Quantitative Systematic Literature Review of Self-Monitori... Exceptional children (2024) Vol. 90 Núm. 3 Pág. 235-254 |
Diferencias individuales en aprendizaje autorregulado de est... Revista de investigación educativa, RIE (2020) Vol. 38 Núm. 2 Pág. 453-473 |
Just do it! Study time increases mathematical achievement sc... European journal of psychology of education (2022) Vol. 37 Núm. 1 Pág. 39-53 |
Self-Regulated Learning and Working Memory Determine Problem... The Spanish Journal of Psychology (2022) Núm. 25 Pág. 1-17 |
Assessment of a self-regulated Learning Intervention The Spanish Journal of Psychology (2014) Núm. 17 Pág. 1-9 |
Promoting students’ self-determined motivation in maths : Re... European journal of psychology of education (2018) Vol. 33 Núm. 2 Pág. 295-317 |