arrow_back Volver a la revista European journal of psychology of education
Procrastination, self-regulation failure, academic life satisfaction, and affective well-being: : Underregulation or misregulation form
Total de citas: 11
Citas recibidas |
---|
Adaptación de una escala de procrastinación académica para a... Avances en psicología latinoamericana (2020) Vol. 38 Núm. 3 Pág. 1 |
Regulación Emocional y Rendimiento como predictores de la Pr... Revista de Psicología y Educación (2018) Vol. 13 Núm. 2 Pág. 155-166 |
Procrastination, self-esteem, academic performance, and well... International Journal of Educational Psychology (2017) Vol. 6 Núm. 2 Pág. 97-119 |
Influence of Achievement Goals and Academic Self-efficacy on... Electronic journal of research in educational psychology (2018) Vol. 16 Núm. 45 Pág. 243-271 |
Avaliando o papel da procrastinação acadêmica e bem - estar ... Ciencias Psicológicas (2020) Vol. 14 Núm. 1 Pág. 17-32 |
Procrastinación en Estudiantes Universitarios : Su Relación ... Revista Colombiana de Psicología (2017) Vol. 26 Núm. 1 Pág. 45-60 |
Autoestima y procrastinación en el ámbito académico : Un met... Revista Fuentes (2022) Vol. 24 Núm. 1 Pág. 77-89 |
A longitudinal analysis of the reciprocal relationship betwe... European journal of psychology of education (2022) Vol. 37 Núm. 4 Pág. 1141-1164 |
Testing Physical Activity Level as Determinant of Procrastin... Revista de psicología del deporte (2021) Vol. 30 Núm. 1 Pág. 18-30 |
How self-regulated learning strategies interfere between met... Psychology, Society & Education (2019) Vol. 11 Núm. 1 Pág. 39-52 |
Gender Differences in the Relationship between Academic Proc... Electronic journal of research in educational psychology (2017) Vol. 15 Núm. 41 Pág. 105-125 |