arrow_back Volver a la revista Gifted child quarterly

Bullying Among the Gifted: The Subjective Experience

Total de citas: 11

Citas recibidas
Estudio exploratorio sobre acoso escolar en alumnado con alt... Revista de educación (2019) Núm. 386 Pág. 187-214
Prevención del bullying en México : el caso de los niños y a... Revista de El Colegio de San Luis (2015) Núm. 10 Pág. 104-133
Una perspectiva socio-ecológica sobre el acoso escolar : una... Revista internacional de sociología (2009) Núm. 3 Pág. 631-654
Forms of destructive relationships among the employees : how... Independent Journal of Management & Production (2017) Vol. 8 Núm. 1 Pág. 205-231
From A (Aggression) to V (Victimization) : Peer status and a... Gifted child quarterly (2019) Vol. 63 Núm. 3 Pág. 185-200
Emotional Processing of Gifted Children: An Unresolved Matte... Psicológica (2022) Vol. 43 Núm. 2 Pág. 3
Steps in the construction and verification of an explanatory... European journal of education and psychology (2016) Vol. 9 Núm. 1 Pág. 20-28
Panorama das produções acadêmicas em altas habilidades/super... Revista Iberoamericana de Educación (2016) Vol. 72 Núm. 1 Pág. 1
Altas capacidades y trastornos alimentarios : ¿Vulnerabilida... Revista de psicoterapia (2020) Vol. 31 Núm. 115 Pág. 77-95
The effects of discrete contextual variables on "bullying" i... Papers (2010) Vol. 95 Núm. 1 Pág. 47-71
Presenting a qualitative study: A reviewer’s perspective Gifted child quarterly (2019) Vol. 63 Núm. 3 Pág. 147-158