arrow_back Volver a la revista Gifted child quarterly

Myth 17: Gifted and talented individuals do not have unique social and emotional needs

Total de citas: 13

Citas recibidas
Estudio exploratorio sobre acoso escolar en alumnado con alt... Revista de educación (2019) Núm. 386 Pág. 187-214
Características socioemocionales en población infanto-juveni... Revista de Psicología y Educación (2021) Vol. 16 Núm. 1 Pág. 60-74
The Experience of Parenting Gifted Children : A Thematic Ana... Gifted child quarterly (2023) Vol. 67 Núm. 1 Pág. 18-27
Similarities and Differences Between Intellectually Gifted a... Gifted child quarterly (2020) Vol. 64 Núm. 4 Pág. 285-303
Gifted students’ adjustment and underachievement in Universi... Gifted child quarterly (2020) Vol. 64 Núm. 2 Pág. 117-131
Validación de una escala de conocimiento sobre estudiantes c... PSICUMEX (2021) Núm. 11 Pág. 1-31
A Bioecological Systems View of School Experiences of High-A... Gifted child quarterly (2022) Vol. 66 Núm. 1 Pág. 41-61
Steps in the construction and verification of an explanatory... European journal of education and psychology (2016) Vol. 9 Núm. 1 Pág. 20-28
Altas capacidades y trastornos alimentarios : ¿Vulnerabilida... Revista de psicoterapia (2020) Vol. 31 Núm. 115 Pág. 77-95
A Critique on the Current State of Research on the Social an... Gifted child quarterly (2024) Vol. 68 Núm. 1 Pág. 34-48
Do Mass Media Shape Stereotypes About Intellectually Gifted ... Gifted child quarterly (2021) Vol. 65 Núm. 1 Pág. 75-94
Motivational Orientations of High-Achieving Students as Medi... Anales de psicología (2016) Vol. 32 Núm. 3 Pág. 695-701
Conocimientos y mitos de profesores colombianos sobre las al... Revista Latinoamericana de Ciencias Sociales, Niñez y Juventud (2022) Vol. 20 Núm. 2 Pág. 19