Estudio exploratorio sobre acoso escolar en alumnado con alt...
Revista de educación
(2019)
Núm. 386
Pág. 187-214
|
Características socioemocionales en población infanto-juveni...
Revista de Psicología y Educación
(2021)
Vol. 16
Núm. 1
Pág. 60-74
|
The Experience of Parenting Gifted Children : A Thematic Ana...
Gifted child quarterly
(2023)
Vol. 67
Núm. 1
Pág. 18-27
|
Similarities and Differences Between Intellectually Gifted a...
Gifted child quarterly
(2020)
Vol. 64
Núm. 4
Pág. 285-303
|
Gifted students’ adjustment and underachievement in Universi...
Gifted child quarterly
(2020)
Vol. 64
Núm. 2
Pág. 117-131
|
Validación de una escala de conocimiento sobre estudiantes c...
PSICUMEX
(2021)
Núm. 11
Pág. 1-31
|
A Bioecological Systems View of School Experiences of High-A...
Gifted child quarterly
(2022)
Vol. 66
Núm. 1
Pág. 41-61
|
Steps in the construction and verification of an explanatory...
European journal of education and psychology
(2016)
Vol. 9
Núm. 1
Pág. 20-28
|
Altas capacidades y trastornos alimentarios : ¿Vulnerabilida...
Revista de psicoterapia
(2020)
Vol. 31
Núm. 115
Pág. 77-95
|
A Critique on the Current State of Research on the Social an...
Gifted child quarterly
(2024)
Vol. 68
Núm. 1
Pág. 34-48
|
Do Mass Media Shape Stereotypes About Intellectually Gifted ...
Gifted child quarterly
(2021)
Vol. 65
Núm. 1
Pág. 75-94
|
Motivational Orientations of High-Achieving Students as Medi...
Anales de psicología
(2016)
Vol. 32
Núm. 3
Pág. 695-701
|
Conocimientos y mitos de profesores colombianos sobre las al...
Revista Latinoamericana de Ciencias Sociales, Niñez y Juventud
(2022)
Vol. 20
Núm. 2
Pág. 19
|