arrow_back Volver a la revista Gifted child quarterly

Envisioning a new foundation for gifted education : Evolving Complexity Theory (ECT) of talent development

Total de citas: 7

Citas recibidas
El talento STEM en la educación obligatoria : una revisión s... Revista de educación (2022) Núm. 396 Pág. 65-96
Propiedades psicométricas del Cuestionario de Mitos sobre Al... Revista complutense de educación (2022) Vol. 33 Núm. 4 Pág. 667-677
Developing Leadership Talent in Adolescents and Emerging Adu... Gifted child quarterly (2021) Vol. 65 Núm. 3 Pág. 287-313
College Choice : Considerations for Academically Advanced Hi... Gifted child quarterly (2021) Vol. 65 Núm. 1 Pág. 52-74
Giftedness in the making : A transactional perspective Gifted child quarterly (2019) Vol. 63 Núm. 3 Pág. 172-184
World Perception and High Intellectual Ability: A Comparativ... Psicología educativa (2021) Vol. 27 Núm. 1 Pág. 21-25
A Critique on the Current State of Research on the Social an... Gifted child quarterly (2024) Vol. 68 Núm. 1 Pág. 34-48