arrow_back Volver a la revista Gifted child quarterly
Envisioning a new foundation for gifted education : Evolving Complexity Theory (ECT) of talent development
Total de citas: 7
Citas recibidas |
---|
El talento STEM en la educación obligatoria : una revisión s... Revista de educación (2022) Núm. 396 Pág. 65-96 |
Propiedades psicométricas del Cuestionario de Mitos sobre Al... Revista complutense de educación (2022) Vol. 33 Núm. 4 Pág. 667-677 |
Developing Leadership Talent in Adolescents and Emerging Adu... Gifted child quarterly (2021) Vol. 65 Núm. 3 Pág. 287-313 |
College Choice : Considerations for Academically Advanced Hi... Gifted child quarterly (2021) Vol. 65 Núm. 1 Pág. 52-74 |
Giftedness in the making : A transactional perspective Gifted child quarterly (2019) Vol. 63 Núm. 3 Pág. 172-184 |
World Perception and High Intellectual Ability: A Comparativ... Psicología educativa (2021) Vol. 27 Núm. 1 Pág. 21-25 |
A Critique on the Current State of Research on the Social an... Gifted child quarterly (2024) Vol. 68 Núm. 1 Pág. 34-48 |