Versión BETA.
El contenido de este portal está en proceso de consolidación y podrían producirse ajustes
IDR
Indicadores Dialnet
arrow_back
Volver a la revista
Gifted child quarterly
Presenting a qualitative study: A reviewer’s perspective
Total de citas: 12
Artículo citado
Advocacy: 'On the Cutting Edge…'
(2003)
Vol. 47
Núm. 1
Pág. 66-81
High-ability students’ perspectives on an affective curriculum in a diverse, university-based summer residential enrichment program
(2017)
Vol. 61
Núm. 4
Pág. 328-342
Retrospective perceptions of graduates of a self-contained program in Taiwan for high school students talented in STEM
(2015)
Vol. 59
Núm. 4
Pág. 299-315
A call for open science in giftedness research
(2018)
Vol. 62
Núm. 4
Pág. 374-388
A longitudinal case study of exceptional leadership talent
(2019)
Vol. 63
Núm. 1
Pág. 22-35
An examination of high-achieving first-generation college students from low-income backgrounds
(2018)
Vol. 62
Núm. 1
Pág. 96-110
An alternate path : The experience of high-potential individuals who left school
(2017)
Vol. 61
Núm. 4
Pág. 275-289
Student-identified exemplary teachers: insights from talented teachers
(2011)
Vol. 55
Núm. 2
Pág. 111-125
Profoundly gifted students’ perceptions of virtual classrooms
(2019)
Vol. 63
Núm. 1
Pág. 58-80
A longitudinal study of negative life events, stress, and school experiences of gifted youth
(2009)
Vol. 53
Núm. 1
Pág. 34-49
Gifted Child Quarterly’s commitment to transparency, openness, and research improvement
(2019)
Vol. 63
Núm. 2
Pág. 83-85
Bullying Among the Gifted: The Subjective Experience
(2006)
Vol. 50
Núm. 3
Pág. 252-269