arrow_back Volver a la revista Ibérica Revista de la Asociación Europea de Lenguas para Fines Específicos ( AELFE )

Investigating the teacher education needs of experienced ESP teachers in Spanish universities

Total de citas: 6

Citas recibidas
The impact of COVID-19 in an ESP course : An unforeseen adap... Didacticae. Journal of Research in Specific Didactics (2022) Núm. 11 Pág. 42-58
The spread of multilingualism in higher education and its re... Ibérica (2023) Núm. 45 Pág. 23-45
Further step toward a definition of the core professional de... Revista española de lingüística aplicada (2024) Vol. 37 Núm. 1 Pág. 299-334
Crossing disciplinary boundaries: English-medium education (... Ibérica (2021) Núm. 41 Pág. 13-38
Exploring Iranian ESP teachers’ language-related critical in... Ibérica (2024) Núm. 47 Pág. 175-200
La formación en línea para profesorado de Lenguas para Fines... LFE (2022) Vol. 28 Núm. 2 Pág. 242-259