arrow_back Volver a la revista Ibérica Revista de la Asociación Europea de Lenguas para Fines Específicos ( AELFE )

Engaging the online audience in the digital era : A multimodal analysis of engagement strategies in TED talk videos

Total de citas: 8

Citas recibidas
‘We Poles are pill poppers’ : Proximity in Polish medical po... Ibérica (2022) Núm. 44 Pág. 207-238
Using questions in non-interactive presentations : Multimoda... Ibérica (2023) Núm. 46 Pág. 271-297
Engaging the public in science crowdfunding : Scientists cal... VISUAL REVIEW (2022) Vol. 9 Núm. 3 Pág. 1-15
Engaging audiences in the digital age : A proposal for stude... Porta Linguarum (2024) Núm. 41 Pág. 18
The influence of discipline, medium and target audience in m... Ibérica (2023) Núm. 46 Pág. 237-269
Engaging in predatory practices : How editors persuade prosp... Círculo de lingüística aplicada a la comunicación (2023) Núm. 93 Pág. 117-129
Popularizing science – Analyzing the presenter’s multimodal ... Ibérica (2022) Núm. 44 Pág. 179-206
Multimodal stance and engagement in digital video methods ar... Ibérica (2023) Núm. 46 Pág. 155-180