Aquest article és part d¿una recerca que comprèn l¿estudi de les pràctiques sociolingüístiques d¿una trentena d¿alumnes, d¿edats compreses entre 10 i 15 anys, escolaritzats en diversos centres educatius a Barcelona, Lleida, Molins de Rei i Salt. L¿article està articulat en quatre apartats. En el primer, es presenta el marc de la recerca, la població i les dades que s¿hi tindran en compte. A continuació, ens aproparem als espais d¿ús i d¿aprenentatge de llengües ¿l¿entorn sociolingüístic¿ d¿aquests joves alhora que observem les categoritzacions que es fan de les diferents llengües a partir de l¿anàlisi de dades obtingudes mitjançant entrevistes. En el tercer apartat, considerarem algunes maneres de gestionar els recursos plurilingües de què disposen nois i noies durant la realització de tasques en aules de llengua (català, castellà i anglès). Finalment, es presentaran algunes consideracions finals.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados