Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Reptes per a la formació de tecnòlegs capaços d`afrontar el repte del desenvolupament sostenible com a part de la seva formació integral

  • Autores: Didac Ferrer Balas
  • Localización: Ide@Sostenible, ISSN-e 1887-2379, Nº. 5, 2004
  • Idioma: español
  • Enlaces
  • Resumen
    • Des de ja fa uns quants anys, diverses institucions, i en particular la UPC, han signat nombroses declaracions comprometent-se a introduir el desenvolupament sostenible i els aspectes ambientals en la formació tecnològica superior, com la Declaració ambiental de la UPC (UPC,1997), carta Copernicus (CRE, 1993), Declaració de Talloires (Capdevila, 2000), Dècada 2005-2014 de la ONU de l`educació per la sostenibilitat, etc. Resulta interessant analitzar les repercussions que han tingut fins ara, i plantejar com es pot aprofitar Bolònia per fer un salt qualitatiu en llur implementació. El marc obert que s`ha generat a Europa degut a les transicions que propiciarà l`EEES, arrel de la declaració de Bolònia, és una oportunitat clara per aconseguir que els currículums de la UPC s`actualitzin incloent els aspectes de desenvolupament sostenible com a part de la formació integral dels estudiants. Suposarà modificacions substancials dels plans d`estudi, el naixement, supressió i/o fusió de tit...


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno