Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Les altres pantalles: ¿repte o parany?

  • Autores: Maria Rosa Roig Rodríguez
  • Localización: Escola catalana, ISSN 1131-6187, Vol. 42, Nº. 437, 2007 (Ejemplar dedicado a: L'altra escola), págs. 19-20
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • El discurs hegemònic de l¿escola actual es basa, fonamentalment, en la concepció constructivista de l¿aprenentatge i de l¿ensenyament. Algunes idees bàsiques d¿aquesta concepció, són la necessitat de partir del nivell inicial de l¿alumne i fonamentar els procés d¿ensenyament en un aprenentatge significatiu que estableix un vincle entre els coneixements previs de l¿alumne i les noves adquisicions.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno