Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Una comprensió epistemològica de la Psicopedagogia

  • Autores: Emilio Ortiz Torres
  • Localización: Temps d’Educació, ISSN 0214-7351, Nº 24, 2000, págs. 191-202
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Els problemes epistemológics de les ciencies han anat adquirint pro-gressivament més preponderancia i presencia dins deis treballs i publica-cions científiques contemporanies, com a reflex de la preocupació creixent deis investigadors sobre aquestes qüestions tan necessaries actualment. El desenvolupament de la teoria científica, com a resultat de I'agil i im-petuós avene;; de les investigacions i la seva introducció a la practica so-cial, com també la disminució de I'anterior nitidesa en les fronteres de les ciencies particulars, provoquen la discussió teoricogeneral sobre el conei-xement científic, el seu objecte i les vies per aconseguir-Io des d'una ópti-ca filosófica o, el que és el mateix, una analisi sobre els sistemes episte-mics a les ciencies concretes.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno