Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de El estudiante de entornos virtuales. Una primera aproximación

Federico Borges Sáiz

  • La cita amb què s'inicia la introducció ("L'educació manté un calendari agrícola, té una estructura i un funcionament industrial i està emmarcada en una societat cada vegada més digitalitzada") il·lustra la necessitat d'una comprensió profunda de la formació en entorns virtuals. Aquesta comprensió requerix el coneixement del seu element central: l'estudiant.

    Aquest article invita el lector a aproximar-se a la figura i a l'acompliment de l'estudiant d'entorns virtuals. Una de les característiques del segle xxi és la de portar cada vegada més a una societat de l'aprenentatge, on els ciutadans aprenen, de manera formal o informal, al llarg de la vida. La tecnologia sustenta molts dels trets de comportament i d'actitud d'aquests ciutadans, encara que la tecnologia només és el primer pas; a partir d'ací són necessàries les actituds, les destreses i la motivació adequades per a moure's amb èxit en un entorn virtual.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus