Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Private language planning: The best of both worlds?

  • Autores: Ingrid Piller
  • Localización: Estudios de sociolingüística: Linguas, sociedades e culturas, ISSN 1576-7418, Vol. 2, Nº 1, 2001, págs. 61-80
  • Idioma: inglés
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • galego

      Un aspecto do bilingüismo infantil, que con frecuencia se pasa por alto, é o feito de que, en moitos casos, é o resultado dunha planificación lingüística privada. Máis en concreto, os chamados "bilingües de elite" (parellas de clase media e con diferentes nacionalidades, emigrantes, intelectuais e membros do mundo universitario que educan os seus fillos nunha lingua foránea, etc.) meditan moito as súas decisións cando se refire a cómo educar os seus fillos de xeito bilingüe, e cómo levalo a cabo. Este artigo revisa as investigacións en bilingüismo infantil que tratan a planificación lingüística familiar. O núcleo do artigo trata de investigar as decisións que os pais toman nestes contextos, as ideoloxías que están detrás das decisións e as prácticas das que participan, tal como así o revelan os pais mesmos. Por último, o texto céntrase nos resultados conseguidos e na avaliación destes resultados. Tales resultados suxiren que só unha moi pequena parte dos temas tratados nos discursos públicos (nas investigacións sobre o tema) penetran nos discursos privados (informes dos pais sobre a súa propia planificación lingüística). En consecuencia, os pais actúan nun contexto social no que cada vez se valora máis o bilingüismo, pero a falta de entendemento da sociolingüística do bilingüismo con moita frecuencia desilusiónaos e éncheos de dúbidas

    • English

      One aspect of childhood bilingualism that is frequently overlooked is the fact that, in many cases, childhood bilingualism is the result of private language planning. Particularly so-called "elite bilinguals" (middle-class international couples, expatriates, academics who raise their children in a non-native language, etc.) make carefully considered choices when it comes to the question whether to educate their children bilingually, and how to go about it. This article reviews the research literature on childhood bilingualism as it pertains to parental language planning. The main part of the article is devoted to an exploration of the choices parents make in such contexts, the ideologies that inform those choices and the practices that they engage in (as evidenced in self-reports). Finally, the attention will turn to the reported outcomes and the evaluations of those outcomes. The findings suggest that only a very limited number of aspects of public discourses (the research literature) filter through into private discourses (parental reports on their language planning). Consequently, the parents act in a societal context where bilingualism is increasingly valorised, but where a limited understanding of the sociolinguistics of bilingualism often leads to disappointment and self-doubt


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno