Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Un model d'implantació d'un sistema de gestió de la documentació administrativa: el projecte DursiGED

  • Autores: Jordi Serra Serra, Montserrat Casellas Cucharrera
  • Localización: BiD: Textos universitaris de biblioteconomia i documentació, ISSN-e 1575-5886, Nº. 18, 2007
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • español

      Este artículo describe el proceso de implantación de un sistema de gestión de la documentación administrativa en el Departament d'Universitats, Recerca i Societat de la Informació de la Generalitat de Catalunya (actualmente Departament d'Innovació, Universitats i Empresa). El proyecto, denominado DursiGED, ha incluido el análisis, el desarrollo y la implantación de los productos y servicios necesarios para gestionar la documentación electrónica y en soporte papel de manera normalizada y de acuerdo con unos parámetros de calidad. El artículo incluye la descripción de la planificación del proyecto, el proceso de implantación y seguimiento, y los productos y servicios que han resultado de todo ello.

    • català

      Aquest article descriu el procés d'implantació d'un sistema de gestió de la documentació administrativa al Departament d'Universitats, Recerca i Societat de la Informació de la Generalitat de Catalunya (actualment Departament d'Innovació, Universitats i Empresa). El projecte, anomenat DursiGED, ha inclòs l'anàlisi, el desenvolupament i la implantació dels productes i serveis necessaris per gestionar la documentació electrònica i en suport paper de manera normalitzada i d'acord amb uns paràmetres de qualitat. L'article inclou la descripció de la planificació del projecte, el procés d'implantació i seguiment, i els productes i serveis que n'han resultat.

    • English

      This article describes the process of implementing a system for managing administrative records at the Department of Universities, Research and Information Society of the Generalitat de Catalonia (currently the Department of Innovation, Universities and Enterprise). The project ¿DursiGED¿has included the analysis, development and implementation of products and services necessary for managing records in both digital format and in paper, in a standardised fashion and in agreement with quality parameters. The article includes a description of the project planning, the process for implementation and follow-up, and the resulting products and services.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno