Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


La integración de nuevos alumnos inmigrados en la educación secundaria: la experiencia del IES Celestí Bellera de Granollers

  • Autores: Francisca Guerola Soler, Ramón Portella
  • Localización: Scripta Nova: Revista electrónica de geografía y ciencias sociales, ISSN-e 1138-9788, Nº. Extra 5, 94, 2001 (Ejemplar dedicado a: Migración y cambio social: III Coloquio Internacional de Geocrítica)
  • Idioma: español
  • Enlaces
  • Resumen
    • L'IES Celestí Bellera fa nou cursos que funciona. Al llarg d'aquests anys ha atès alumnat acabat d'arribar al nostre país. Aquest article explica l'experiència i les reflexions sobre l'atenció a l'alumnat immigrant als centres educatius fetes per la seva directora i el seu cap d'estudis fins al juny de 2000. La nostra ponència l'hem dividit en cinc apartats en els quals s'aborda successivament el procés de matriculació i les seves perversitats, els medis que posa l'administració educativa a disposició dels centres, l'exemplificació en tres casos concrets i els problemes que es generen a un centre d'educació secundària.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno