Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Educar en el conflicto y la convivencia

  • Autores: Paco Cascón Soriano
  • Localización: Arbela: Hezkuntza aldizkaria, ISSN 1134-2420, Nº. 39, 2007, págs. 7-24
  • Idioma: español
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • Aniztasunean elkarbizitzeak gatazkak ekartzen ditu, baina gatazkak eta bortxaduna ez dira gauza bera. Artikulu honetan gatazkaren dinamikaren aurreko jarrera desberdinak deskribatzen dira eta taktika nagusitzat elkarlana seinalatzen da, gatazkaren bi alderdiek irabaziz eta inork ere ez galduz.

      Gatazka bat aurretiaz tratatzeak askotan gatazka ekiditea adierazten du edo bere kausak agertzeko aukerak eragoztea. Artikulu honetan estratejiak zein trebeziak deskribitzen dira "horniketa"rako ("probentzio"rako), hain zuzen ere: eskuhartzeko prozesua, gatazka aurrean jartzen duen prozesua eta negoziaketa zein sormenezko konponbideak bilatzen gonbidatzen duena.

      Bitartekotasunezko eskuhartzea gatazkaren alderdiek arazoa beren kabuz konpontzeko aukerarik ez dagoenean bakarrik ariketa gomendagarria. Abiapuntu honetatik, egileak bitartekotasunaren eskuhartzearen faseak, zeintzuk diren partehartzaile nagusiak eta zein den konponbide eragingarria lortzeko testuingururik egokiena azaltzen ditu.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno