Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Publicidade, educación ambiental e quentamento global

  • Autores: Gerardo Pedrós Pérez, María Pilar Martínez Jiménez
  • Localización: AmbientalMente sustentable: Revista científica galego-lusófona de educación ambiental, ISSN 1887-2417, Nº. 7, 2009 (Ejemplar dedicado a: Estratexias de comunicación e educación ambiental frente ao cambio climático), págs. 127-143
  • Idioma: gallego
  • Enlaces
  • Resumen
    • Preséntase como estratexia para reducir as emisións de gases de efecto invernadoiro o fomento dunha publicidade responsable fronte ao cambio climático. Recóllense as posibles conexións entre a educación ambiental e a publicidade e as estratexias que deben seguirse na aula. Faise unha análise da denominada publicidade ecolóxica. Propóñense códigos de boas prácticas na publicidade de automóbiles e transporte aéreo en relación co cambio climático e o aforro enerxético. Formúlase a creación dun observatorio da publicidade e o cambio climático.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno