From our teaching experience and knowledge of what really goes on in classrooms, we analyze the proposals of contents, methodologies and objectives that the current legislation gives us for the subject of Physics in secondary schools. We also contribute comparison data concerning the situation in other surrounding countries. We have concluded that there is no harmony between the legislative intentions and educational reality. Many adaptations are necessary in every field such as: education of the teachers, usable didactic proposals, access to technology, and the time and dedication that goes into redefining legal proposals and material.
A partir da experiencia docente e do coñecemento da realidade das aulas, analizamos as propostas de contidos, metodoloxías e obxectivos que a lexislación actual propón para a materia de Física no Bacharelato. Tamén aportamos datos comparativos sobre a situación en países do noso contorno. Concluímos que non hai sintonía entre as declaracións de intencións e a realidade educativa, e que son necesarios moitos esforzos de adecuación en todos os ámbitos: formación do docente, propostas didácticas utilizables, acceso á tecnoloxía na propia aula, aumento do tempo de dedicación á materia e redefinición das propostas legais
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados