Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Contribucions de la comunitat científica internacional sobre aprenentatge de la lectura i superació del fracàs escolar

  • Autores: Iveta Kesane, Laura Ruiz
  • Localización: Temps d’Educació, ISSN 0214-7351, Nº 38, 2010 (Ejemplar dedicado a: Dimensions pedagògiques, curriculars i organitzatives de l'Espai Europeu d'Educació Superior), págs. 115-134
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      Es presenten les contribucions que la comunitat científica internacional està fent sobre aprenentatge de la lectura, atenent les teories i pràctiques que estan reproduint el fracàs escolar i aquelles que estan contribuint a superar-ho. Aquests resultats formen part del projecte INCLUDED. Strategies for inclusion and social cohesion in Europe from education (2006-2011), finançat pel VI Programa Marc de Recerca Europea. Actualment és la recerca sobre educació escolar de més abast que s’està portant a terme a Europa, participen 15 universitats de 14 països europeus i està coordinada pel CREA, Centre de Recerca en Teories i Pràctiques Superadores de Desigualtats de la Universitat de Barcelona.

    • français

      L’article présente les contributions que la communauté scientifique internationale est en train de faire quant à l’apprentissage de la lecture, en s’en tenant aux théories et aux pratiques qui reproduisent l’échec scolaire ainsi qu’à celles qui contribuent à le dépasser. Ces résultats s’inscrivent dans le projet INCLUD-ED. Strategies for inclusion and social cohesion in Europe from education (2006-2011), financé par le VIe Programme cadre de la recherche européenne. Actuellement, c’est la plus vaste recherche sur l’enseignement scolaire qui soit menée à terme en Europe, avec la participation de quinze universités de quatorze pays européens ; elle est coordonnée par le Centre de Recherche en Théories et Pratiques pour dépasser les Inégalités de l’Université de Barcelone (CREA).


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno