Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


O emprego da fraseoloxía como recurso específico na publicidade

  • Autores: María Ángeles Recio Ariza
  • Localización: Cadernos de fraseoloxía galega, ISSN 1698-7861, Nº. 12, 2010, págs. 233-246
  • Idioma: gallego
  • Enlaces
  • Resumen
    • galego

      O presente artigo ocúpase do estudo da fraseoloxía na publicidade e a súa correspondente tradución. Para iso, o traballo céntrase en diversos aspectos fraseolóxicos que aparecen na publicidade traducida ou adaptada. Analizarase ata que punto se trata dun recurso específico na publicidade e determinarase a forma concreta na que adoita aparece-la fraseoloxía. Por último, establécese a súa pertinencia e importancia nos estudos de Tradución e Interpretación.

    • English

      This paper deals with the study of phraseology in advertising and its translation. The focus is on the type of phraseology used in translated or adapted advertisements. Our aim is to analyse to what extent phraseology is a specific resource in advertising and to determine how it is used specifically. This paper also aims to establish the importance of phraseology in Transalation and Interpreting Studies.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno