Débora Pereiro Carbajo, Esperenza Gesteira Losada, Ignacio Larrosa, Enrique de la Torre Fernández, Fernando Zacarías Maceiras
Un dos problemas que aparecen na Educación Secundaria é a dificultade do alumnado para comprender definicións, teoremas ou propiedades, especialmente no análise e a xeometría.Este obradoiro, expón xeitos de traballar e presentar determinados temas estatísticos, xeométricos e analíticos, co obxectivo de que alumnado chegue a ter unha visión e intuición máis completa do seu significado e de que o profesorado dispoña dunha ferramenta para conseguilo.A ferramenta condutora desta metodoloxía é o programa de xeometría dinámica “GeoGebra”, excelente prototipo de facilidade de manexo inicial e ilimitadas posibilidades de aplicación.
Using GeoGebra, we present ways of working and presenting certain statistical, geometrical and analytical issues, with the aim that the students get to have a more complete vision and intuition of its meaning and that teachers have a tool to get it. Two problems are proposed, one of probability and one of optimization, which aims to achieve early dominance faced with new tasks.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados