Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Els mapes conceptuals en el tercer cicle de l'educació primària: una pràctica diària a l'aula

Celso Calviño Andreu, Jerònia Francina Sampol Fornés

  • Aquest treball és fruit d'un acostament continu a la realitat concreta del treball a l'aula, col·locant-nos en el punt de vista de l'alumne. La pregunta: com podem facilitar que aprenguin els alumnes? ens va portar al model d'aprenentatge que es propugna a la nostra legislació educativa: construir i compartir els coneixements, aprendre significativament, contextualitzar l'aprenentatge, aprendre a aprendre, ensenyar a pensar... Aquestes són idees sobre el significat de les quals hem reflexionat al llarg de les nostres experiències amb els alumnes. Aquest procés de reflexió-acció ens ha permès sintetitzar en aquest escrit com fem servir la tècnica de l'aprenentatge cooperatiu per organitzar l'aula i els mapes conceptuals com a tècnica cognitiva per aprendre


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus