Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Grup d'Estudis en Cultura i Societat (GRECS)

  • Autores: Roger Martínez Sanmartí (coord.)
  • Localización: Digithum: A relational perspective on culture and society, ISSN-e 1575-2275, Nº. 13, 2011, págs. 69-74
  • Idioma: catalán
  • Títulos paralelos:
    • Studies in Culture and Society Group (GRECS)
  • Enlaces
  • Resumen
    • English

      This article describes research by the Grup d'Estudis en Cultura i Societat (Studies in Culture and Society Group, GRECS) into the links between culture and society. Firstly, we explain why we at GRECS attach so much importance to the fact that, in modern capitalist society, market forces and communication media and technologies con dition our attempts to make sense of the world and our place in it. Secondly, we describe our three intertwined lines of research: critical analysis of cultural and artistic production; the overlap between emotions and experiences in contemporary culture; and the links between culture and social inequalities. Finally, we describe the research carried out to date and the activities undertaken to achieve our aims.

    • català

      Aquest article explica l'aproximació al lligam entre cultura i societat que es treballa des del grup de recerca GRECS (Grup d'Estudis en Cultura i Societat). En primer lloc, es justifica per què donem importància a com els materials proporcionats pel mercat, els mitjans i les tecnologies de la comunicació condicionen el nostre esforç per donar sentit al món i al lloc que hi ocupem en la societat capitalista moderna. En segon lloc, explicitem les tres grans línies de recerca, entrellaçades però amb objectius diferenciats: la línia que se centra en l'anàlisi crítica de la producció cultural i artística; la línia que s'interessa en la conjunció entre emocions i experiència en la cultura contemporània, i la línia que estudia l'articulació entre diferències culturals i desigualtats socials. En tercer lloc, finalment, expliquem en quines recerques i funcionament es materialitzen aquests objectius.cultura, emocions, desigualtats, tecnologia, indústria cultural, consumcultura, emocions, desigualtats, tecnologia, indústria cultural, consum


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno