Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


La complexitat de la pràctica pedagògica i el criteri del pedagog

  • Autores: Jytte Juul Jensen
  • Localización: Infància: educar de 0 a 6 anys, ISSN 0212-4599, Nº. 183, 2011, págs. 8-13
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • L'article planteja alguns dels aspectes crítics sobre els quals la pedagoga danesa basa el seu coneixement en la seva pràctica diària. La dels pedagogs és una professió molt estesa a Dinamarca i això possibilita treballar en diversos àmbits o contextos d'atenció a les persones. La pràctica pedagògica que es planteja en aquest article és la dels centres per a infants d'un a sis anys, si bé també podem trobar pedagogs en el món del lleure, de l'atenció residencial a infants i joveso treballant amb adults amb discapacitats. La formació és generalista i parlem d'un coneixement acadèmic genèric per a tots els pedagogs.Així, doncs, la pedagogia juga un paper central en l'estat del benestar danès, i els pedagogs constitueixen una part nombrosa i important de treballadors. A continuació es proposa un enfocament analític de la pràctica pedagògica a Dinamarca.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno