Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Referents per a la selecció de situacions d'ús i aprenentatge de les llengües

  • Autores: Itziar Elorza Aldai, Xabier Garagorri Yarza, Mikele Aldasoro Agirre
  • Localización: Guix: Elements d'acció educativa, ISSN 0213-8581, Nº. 378, 2011, págs. 12-17
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • Ser competent consisteix a saber mobilitzar, de manera estratègica i integrada, aquells recursos que es necessiten per resoldre les situacions problema de la vida. La selecció de les famílies de situacions i, dintre d'aquestes, de les situacions problema significatives i autèntiques que connectin amb la vida present i que ajudin a preparar-se per a la vida adulta, és clau en el plantejament de l'educació basada en competències. Centrant-nos en concret en les competències lingüístiques, l'objectiu d'aquest article és contribuir a reflexionar sobre la resposta a aquesta qüestió: Quins són els referents per seleccionar aquelles situaciions d'ús de les llengües que poden esdevenir més adequades per assolir les competències lingüístiques?


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno