Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Unha valoración cualitativa da acción exterior de Galicia como destino turístico

  • Autores: David Santomil Mosquera
  • Localización: Tempo exterior, ISSN 1579-6582, Nº. 22, 2011, págs. 85-98
  • Idioma: gallego
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • A diversidade de identidades de Galicia proxecta unha serie de dificultades á hora de promover unha “marca-país” de carácter turístico, dificultades que se intensifican ante os conflitos de competencias entre as diversas administracións político-territoriais e un proceso de transformación territorial que modifica os atributos asociados a Galicia como destino. Estas identidades cambiantes inflúen igualmente na deficiente Política de Acción Comunicativa (PAC) existente en Galicia. Este artigo reflexiona sobre as dificultades para promover turisticamente unha “marca-Galicia” a nivel internacional


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno