Sofia Bort Pastor, Ana Gimeno Martínez, Manoli Morales Recio, Clara Renau Escrig
Aquesta investigació tracta de les emocions en l'Educació Infantil. El que es pretén és comprovar si el treball de les emocions és suficient i adequat a les escoles, així com demostrar la importància d'aquestes. Per això, hem dissenyat un qüestionari dirigit al professorat que consta de dues parts (una personal i l'altra professional), i que ens dóna informació sobre com treballen les seues pròpies emocions i com les treballen amb l'alumnat dintre de l'aula. Aquest es va passar a una mostra composada per tres mestres d'Educació Infantil d'un centre públic de la província de Castelló. Els resultats obtinguts van afirmar la necessitat del treball emocional a les aules, tot i que també es va demostrar l'interès de les docents sobre el tema. A partir d¿aquests resultats, es va dissenyar un projecte d'innovació educativa per a intervenir en el treball de les emocions, tant dintre de l'aula amb l'alumnat, com amb les famílies i amb el professorat.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados