En la present reflexió es proposa l'anàlisi de la responsabilitat social corporativa (RSC) des de l'estratègia corporativa amb l'objectiu de comprovar la seua influència tant a nivell intern com extern. Partim de la hipòtesi que les empreses han de preveure la RSC en les seues estratègies de negoci com a part integrant del seu desenrotllament, per a un correcte avanç d'acord amb l'entorn i la societat en què estan involucrades. Esta forma d'actuar ha de ser integrada en el ser de l'organització i ha de passar a formar part de la seua identitat corporativa. Esta estratègia ferma, coherent i mantinguda en el temps aporta beneficis intangibles que augmenten el valor de l'organització. El fet d'apostar per este valor com a principal essència identificativa per a presentar-se davant dels públics d'interès és una estratègia que aborden amb gran originalitat i pulcritud algunes empreses, enfront d'altres en què la seua actitud no es correspon amb la seua definició identitària, per tant no la tenen interioritzada.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados