El taller educar la mirada/documenta la ciutat és una experiència educativa que a través de la deriva, pren el fenomen urbà a través de la seva complexitat, articulant experiència, diàleg i reflexió en la construcció social del contingut de la ciutat. Pensem els carrers de la nostra ciutat com un espai privilegiat per a analitzar les relacions entre saber, identitat i poder, en una aposta per un currículum universitari que contemple aquesta triple relació com experiència educativa de transformació. La proposta a la que us presentem ens ha permès ressituar els límits de la nostra pràctica docent, col·locant la frontera del nostre coneixement objecte d�estudi un pas més lluny, explorant els marges de la pràctica acadèmica universitària, per a vincular-nos a companys i companyes d�altres disciplines amb una preocupació comú.
The workshop “educar la mirada / documentar la ciutat”[educating how we observe / documenting the city]is a learning experience which, uses thedérive toapproachesthe urban phenomenon inallits complexity from articulating an experience,dialogue and reflection on social construction of the city’scontents of the. We thinkofthe streets of the city as a privileged spaceforanalyzingthe relationship ofknowledge, power and identity in a commitment to a university curriculum that contemplates this triple relationship as a transformingeducational experience. The proposal presented here has allowed us to relocate the limits of our teaching, takingthe boundary of our knowledge under study a step further, exploring the limits of university academic practice to link us to friends and colleagues from other disciplines with a common concern. All this through the particular experience of walking, meeting and dialogue that dériveoffers.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados