Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Consultors i lingüistes. Quan un document és el producte de l'empresa

  • Autores: Estrella Montolío Durán
  • Localización: Llengua, societat i comunicació: revista de sociolingüística de la Universitat de Barcelona, ISSN-e 1697-5928, Nº. 6, 2008, págs. 41-48
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • En la societat de la informació, comunicar el coneixement expert s´ha convertit en un producte comercial de primera magnitud. Les empreses de consultoria proporcionen la informació que altres empreses i organitzacions necessiten a l´hora de prendre decisions estratègiques. En aquest context, els informes de consultoria s´erigeixen com un nou gènere textual de gran rellevància que, no obstant això, els lingüistes encara no han atès adequadament. Els experts en llenguatge han de ser capaços de subministrar als consultors les eines i els recursos adequats perquè els documents que elaborin siguin eficaços. Només d´aquesta manera és possible l´optimització d´aquest tipus de textos.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno