Thinking through Children’s Literature in the Classroom, editat per Agustín Reyes - Torres, Luis S. Villacañas - Betlem de Castro i Soler - Pardo; Cambridge Scholars Publishing, 2014; ISBN 978 1 4438 5336 1; pp. 206, cobreix una àmplia gamma de temes, tant teòrics com pràctics, relacionats amb la literatura infantil. Els editors són professors de Llengua i Literatura del Departament d'Educació de la Universitat de València.
Thinking through Children’s Literature in the Classroom, edited by Agustín Reyes – Torres, Luis S. Villacañas – de- Castro and Betlem Soler – Pardo; Cambridge Scholars Publishing 2014; ISBN 978 1 4438 5336 1; pp. 206, covers a wide variety of issues, both theoretical and practical, related to children’s literature. The editors are faculty members of the Language and Literature Education Department at the Universitat de València.
Thinking through Children’s Literature in the Classroom, édité par Agustín Reyes - Torres, Luis S. Villacañas - de- Castro et Betlem Soler - Pardo; Cambridge Scholars Publishing 2014; ISBN 978 1 4438 5336 1; pp. 206, couvre un large éventail de questions, à la fois théoriques et pratiques, liées à la littérature pour enfants. Les éditeurs sont membres du corps professoral de la langue et la littérature de le département de l'Éducation à l'Universitat de València.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados