Héctor Navarro Güere, Eulàlia Massana Molera
This communication studies the consumption of traditional local press and online press by readers, radio listeners and web users resident in Catalonia. To do this, we created an online survey for people over 18. Here we found out that the traditional media are the most consumed, followed by traditional local media; that there is a downward trend in the consumption of online news with the increasing age, and that the online media are accessed primarily by laptop, followed by desktop computer and smartphone. This reveals a multiscreen panorama under formation, in quest of an identity and a business model.
Aquesta recerca estudia el consum de premsa comarcal tradicional i en línia per part de lectors, radiooients i usuaris web residents a Catalunya. Per fer-ho, es va crear una enquesta en línia oberta a majors d'edat en què es destaca que: els mitjans de comunicació nacionals tradicionals són els més consumits, seguits pels mitjans de comunicació comarcals tradicionals; que hi ha una tendència a la disminució de consum de notícies en línia a mesura que augmenta l'edat, i que l'accés als mitjans de comunicació en línia es fa més a través d'ordinador portàtil, seguit de l'ordinador de sobretaula i després mitjançant el telèfon intel·ligent. Això desvetlla un panorama multipantalla en construcció, en la cerca d'una identitat i un model de negoci.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados