Es reseña de:
COLET RUZ, Jordi. (2013). La concepció de la identitat visual dels envasos. Una aproximació a la funció publicitària del packaging. Bellaterra: Servei de publicacions. Tesi doctoral dirigida pel Dr. Daniel Tena Parera.
El propassat 8 de febrer de 2013 es va llegir a la Facultat de Ciències de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) la tesi doctoral "La concepció de la indentitat visual dels envasos. Una aproximació a la funció publicitària del packaging" presentada per Jordi Colet Ruz i dirigida pel Dr. Daniel Tena Parera. Aquesta investigació aborda l'estudi del missatge publicitari expressat a través de la identitat visual dels envasos. Des d'aquesta perspectiva, es posa de manifest la rellevància estratègica del disseny estructural i gràfic d'aquests artefactes comunicatius gràcies a la immediatesa, força i permanència dels efectes del packaging sobre el comportament del consumidor.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados