Aquest treball exposa una revisió de la literatura científica centrada en els efectes de l'educació bilingüe en escolars amb trastorns de l'espectre autista (TEA), duta a terme per tal d'explorar els possibles avantatges i desavantatges de proporcionar educació en més d'un idioma per a aquests xiquets amb necessitats especials. Malgrat que desaconsellar l'educació bilingüe és una pràctica bastant comuna entre alguns professionals de l'educació i de la salut, tots els estudis empírics moderns donen suport a la idea que l'educació bilingüe no sols no produeix cap desavantatge específic, sinó que fins i tot facilita l'adquisició futura d'algunes destreses.
A review of the scientific literature focused on the effects of bilingual education on students with autism spectrum disorder (ASD) has been carried out in order to explore the possible advantages and disadvantages of pro- viding education in more than one language for these children with special needs. In spite of the fact that advising against bilingual education is a quite extended practice among some education and health professionals, all mod- ern empirical studies support bilingual education which not just does not produce any specific disadvantage but even facilitates the future acquisition of certain skills.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados