Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Espazio publiko digital baterantz: jokoa eta espazio publikoa aro digitalean

  • Autores: Gaizka Altuna Charterina
  • Localización: Aldiri: arkitektura eta abar, ISSN 1889-7185, Nº. 23, 2015 (Ejemplar dedicado a: Pribatu/Publiko), págs. 39-42
  • Idioma: euskera
  • Enlaces
  • Resumen
    • euskara

      Asko eztabaidatu izan da azken urteetan hirigintzan eta arkitekturan iraultza digitalak izango duen eragina. Begirada guztiak sare sozialetan diren arren, espazio birtualen abangoardian beti izan dira bideo-jokoak. Artikulu honek proposatzen du espazio publiko erreal batek eta espazio birtual batek jokorako dauzkaten ahalmenak konparatzea, espazioaren birtualizazioaren indar eta ahultasunak antzemateko bidean

    • English

      How digital revolution would affect architecture and urban planning has been a very discussed topic in recent years. Even though all the efforts are put in social media, video games have always been the avant-garde of virtual spaces. This article aims to differentiate and compare the ability to play both in real public space and virtual space, in order to distinguish the strengths, and weaknesses of the space virtualization


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno