A Volta á Comunidade Galega naceu en 1987 e ó longo de 8 anos a Televisión de Galicia encargouse da retransmisión deste evento en colaboración coa empresa UNIPUBLIC. No 1995, a canle autonómica perde os dereitos da proba ciclista e apostou polo fútbol na súa estratexia deportiva. Neste artigo destácase que difundir acontecementos deportivos de tipo rexional é importante para as televisións autonómicas non só a nivel económico, senón tamén para identificarse coa súa audiencia. Polo tanto, a perda da producción e difusión da Volta á Comunidade Galega supón para a TVG ceder un importante elemento socializante.
The Volta á Comunidade Galega (Galicia Cyclist Tour) was born in 1987. Televisión de Galicia broadcasted this event in collaboration with UNIPUBLIC during 8 years. In 1995 the Galician channel looses the rights towards the cyclist tour, because of their support to football as a strategic in sports broadcasting. One of the aims of this paper is the importance of the diffusion of regional sport events, not only for the economic profit but also for the possible identification of the audience. Therefore, the transfer of the production and diffusion of the Volta á Comunidade Galega means the loss of an important socialising factor.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados