Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Aprenentatge cooperatiu i ensenyança personalitzada en l’àrea de matemàtiques

    1. [1] Universitat de Vic

      Universitat de Vic

      Vich, España

  • Localización: Quaderns digitals: Revista de Nuevas Tecnologías y Sociedad, ISSN-e 1575-9393, Nº. 81, 2015, págs. 39-59
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Aquesta experiència que es va dur a terme en un aula de 6é de primària d’un col·legi públic de l’àmbit rural mostra com el tutor d’aquesta aula personalitza l’ensenyament i atén a la diversitat de l’alumnat en l’àrea de matemàtiques emprant l’aprenentatge cooperatiu. La utilització de l’estructura cooperativa complexa TAI, que combina la instrucció personalitzada amb el treball en equip, junt a d’altres estructures cooperatives simples, que permeten que es diversifiquen les ajudes per a l’aprenentatge que cada alumne precisa, fan possible complir les dues finalitats bàsiques dels equips cooperatius: aprendre els continguts de les assignatures fins al màxim de les seues possibilitats al mateix que aprenen a treballar en equip.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno