Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Grups interactius: El camí de la transformació

    1. [1] IES Politècnic de Castelló
  • Localización: Quaderns digitals: Revista de Nuevas Tecnologías y Sociedad, ISSN-e 1575-9393, Nº. 81, 2015, págs. 71-85
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • En aquest article expliquem el procés d'implantació a l'IES Politècnic de Castelló del grups interactius, una de les actuacions clau de les comunitats d'aprenentatge. Analitzem les diferents etapes de l'experiència al llarg del curs i els factors clau que garanteixen els bons resultats dels grups interactius: la participació de les famílies, la dinàmica de treball generada, el diàleg igualitari, la col·laboració o ajuda mútua. A més, valorem com han millorat els resultats acadèmics, el clima de convivència i la relació entre tots els participants. La nostra experiència s'emmarca en la idea de l'escola inclusiva.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno