Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Els ordinadors i la internet a l'escola

Marc Homedes Palau, Liliana Vizcarro Coll

  • Ens trobem summergits en la societat de la informació i la comunicació, i no es pot entendre aquesta sense ordinadors, Internet o la digitalització. El món de la informàtica està tan arrelat en la nostra societat que ja es fa necessària en tots els àmbits: personal, professional, ... El món educatiu no és una excepció, i, per tant, la necessitat d'integrar-la al currículum és un fet ja evident. Fins ara, les noves tecnologies es trobaven inmerses d'una forma transversal: sense haver-hi una àrea curricular específica per a tractar aquest tema, el vídeo, la televisió o l'ordinador sempre han estat presents com a recurs. Però les exigències de la societat actual fan cada cop més necessari convertir aquest tractament transversal en una competència bàsica, tal com matemàtiques, llengua, Avui en dia, en la vida diaria, tan personal com professionalment, es tracta molt més amb les noves tecnologies que amb qualsevol de totes les matèries que han estat imposades al llarg de la nostra educació. Per aquest motiu cal que els alumnes tinguen uns coneixements mínims per a moure's amb destresa amb els ordinadors, la Internet,


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus