Artikulu honetan aztertuko dut zelan bigarren hizkuntzaren eskurapenari buruzko ikerketak, batetik, eta hizkuntzaren irakaskuntza komunikatiboa bestetik, (80ko hamarkadan lparramerikan eta Europan nabarmen hazitako arloak, hurrenez hurren) batera etorri diren azken aldion, eta zelan adar horiek eskaintzen dizkiguten elkarren osagarri diren ikuspegiak hizkuntzaren irakaskuntza efektiboaz.
Zehatzago esanda, badirudi biek bultzatzen dutela atazetan oinarritutako planteamenduen aldeko joera, ikaste eta irakasteari dagokionez. Atazetan oinarritutako planteamenduak behar bezain kontu handiaz ez gauzatzeak sor ditzakeen zenbait arrisku ere azpimarratuko dira artikuluan, eta, horretaz gain, atazetan oinarritutako ikaskuntza modu etekintsuan antolatzeko erabil daitezkeen printzipioetako batzuk ere aztertuko dira.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados