Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


El blog com a eina d’aprenentatge de l’escriptura en nouvinguts universitaris

    1. [1] Universitat Autònoma de Barcelona

      Universitat Autònoma de Barcelona

      Barcelona, España

  • Localización: Llengua i ús: revista tècnica de política lingüística, ISSN-e 2013-052X, Nº. 53, 2013
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Pot ser útil un blog en la situació d'aprenentatge que descriu el títol d'aquest article? Com s'esdevé amb l'ús de qualsevol de les eines de l'anomenat web social, la resposta s'ha de basar en una reflexió i una anàlisi que ajudin a determinar si l'opció és prou justificada pedagògicament. Aquest és l'objectiu d'aquest escrit, que té una conclusió: l'ús de blogs, complementàriament o no a altres espais i eines per a l'aprenentatge, pot resultar adequat en el cas indicat dins el marc de l'aprenentatge global de la llengua d'un nouvingut universitari.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno