OBXECTIVO: O proxecto “o trisquel” (marzo de 2008) nace co fin de abordar dunha maneira máis dinámica e próxima, o tratamento de rehabilitación cognitiva e social dos nosos pacientes drogodependentes. O obxectivo do presente estudo é valorar a eficacia dun xogo como ferramenta de estimulación cognitiva.
MATERIAL E MÉTODOS: O estudo de casos, é de 2 dos 8 pacientes da Unidade de Día de Cedro que participaron no proxecto entre marzo e decembro de 2008.
RESULTADOS: A avaliación postest realizada aos seis meses, reflicte mellorías comparativas nos subtest do WAIS III relacionadas co índice de memoria de traballo (Díxitos, aritmética, letras e números) e na fluidez fonémica.
CONCLUSIÓNS: Aínda que se encontraron melloras nas medicións postest, de momento é prematuro establecer asociacións de causalidade, xa que é proábabel que parte destas melloras sexan debido á aprendizaxe por repetición das probas.
OBJECTIVE: The project “the trisquel”(March, 2008) is born in order to approach of a more dynamic and nearbyway for the treatment of cognitive and social rehabilitation of our drugdependent patients. The aim of the present study is to value the efficiency of a game as tool of cognitive stimulation.
MATERIAL AND METHODS: The study of cases, it(he,she) is of 2 of 8 patients in the UAD Cedro that have taken part in the project since March till December, 2008.
RESULTS: The evaluation postest realized to six months, it(he,she) reflects comparative improvements in the subtest of the WAIS III related to the index of memory of work (Digits, arithmetic, letters and numbers) and in the phonemic fluency.
CONCLUSIONS: Though they have found improvements in the measurements postest, at the moment it is premature to establish associations of causality, since it
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados